بانک اطلاعات سفر زیارتی عمره

آخرین و جامع ترین اخبار و اطلاعات در خصوص سفر به مدینه منوره و مکه مکرمه

بانک اطلاعات سفر زیارتی عمره

آخرین و جامع ترین اخبار و اطلاعات در خصوص سفر به مدینه منوره و مکه مکرمه

ضمن عرض سلام و احترام ، در این وبلاگ سعی شده است جامع ترین اطلاعات در خصوص سفر عمره مفرده جهت بهره برداری همه علاقمندان و متقاضیان سفر به سرزمین وحی مهیا گردد . سعی کردیم تمام موضوعات هر یک از مراحل سفر را به ترتیب توضیح دهیم پس لطفا برای دسترسی بهتر به اطلاعات، مطالب وبلاگ را به ترتیب مطالعه فرمایید . از منوی طبقه بندی موضوعی نیز می توانید مطالب مربوط به هر یک از مراحل سفر را مطالعه فرمایید. شما نیز میتوانید سوالات مرتبط خود را در این وبلاگ مطرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخ آنها در اختیار شما قرار گیرد .

جهت درج سوالات خود از قسمت درج نظرات در انتهای هر مطلب

و جهت ارایه پیشنهادات و انتقادات خود از این قسمت 

 استفاده نمایید .

sadegh2754@gmail.com

نظرات  (۱)

۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۷ حسن بهرامی
باعرض سلام و تشکر از اطلاعات بسیار مفیدتان . می خواستم بدانم ایا در هتل ها امکان استفاده از اینترنت جهت تماس وایبر وجود دارد و اگر وجود دارد ایا هزینه ان را باید پرداخت کرد و از طریق سیم کارت همراه اول این امکان وجود دارد با تشکر بسیار فراوان .
پاسخ:
سلام
وایبر در عربستان فیلتر هست و در اکثر مواقع در دسترس نیست .
بهتره از لاین یا اسکایپ برای تماس صوتی و تصویری استفاده کنید . هتل ها اکثرا وای فای رایگان در لابی هتل دارند . بعضی از هتل ها حتی در طبقات هم وای فای دارند . احیانا اگر هتل شما وای فای نداشت میتونید از سایر هتل هایی که ایرانی ها در آنها مستقر هستند و معمولا در ورودی آنها پرچم ایران بر روی شیشه هتل نصب شده استفاده کنید .
استفاده از دیتای سیمکارت همراه اول و ایرانسل اصلا به صرفه نیست و توصیه نمیشه ...
پیشنهاد میدم مطلب ارتباطات را در وبلاگ مطالعه کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی