بانک اطلاعات سفر زیارتی عمره

آخرین و جامع ترین اخبار و اطلاعات در خصوص سفر به مدینه منوره و مکه مکرمه

بانک اطلاعات سفر زیارتی عمره

آخرین و جامع ترین اخبار و اطلاعات در خصوص سفر به مدینه منوره و مکه مکرمه

ضمن عرض سلام و احترام ، در این وبلاگ سعی شده است جامع ترین اطلاعات در خصوص سفر عمره مفرده جهت بهره برداری همه علاقمندان و متقاضیان سفر به سرزمین وحی مهیا گردد . سعی کردیم تمام موضوعات هر یک از مراحل سفر را به ترتیب توضیح دهیم پس لطفا برای دسترسی بهتر به اطلاعات، مطالب وبلاگ را به ترتیب مطالعه فرمایید . از منوی طبقه بندی موضوعی نیز می توانید مطالب مربوط به هر یک از مراحل سفر را مطالعه فرمایید. شما نیز میتوانید سوالات مرتبط خود را در این وبلاگ مطرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخ آنها در اختیار شما قرار گیرد .

آموزش مناسک عمره مفرده

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۰۱ ب.ظ

رویکرد این وبلاگ بیشتر معطوف به مسائل اجرایی سفر به مکه مکرمه و مدینه منوره است و در بخش اطلاعات سفر نیز به برخی نکات و تجربیات در خصوص مسایل مالی، خرید، گردشگری و ... در مدینه منوره و مکه مکرمه اشاره خواهیم کرد .

اما برای کامل بودن بانک اطلاعات سفر، در این بخش به موضوع یادگیری مناسک عمره مفرده می پردازیم ...

آموزش مناسک و آشنایی با اعمال عمره مفرده یکی از دغدغه های زائرین است . اگرچه عمره مفرده یک عمل مستحبی است و اجباری برای انجام آن وجود ندارد اما مادامیکه شما در مسجد شجره نیت کردید و مُحرم شدید اعمال واجبی برگردن شماست که باید آنها را با دقت به پایان برسانید.

کتاب، جزوه ، CD ، نرم افزار و ابزارهای متعدد و مختلفی برای آشنایی با مناسک عمره مفرده وجود دارد که به راحتی در دسترس شما خواهد بود و میتوانید با یک جستجوی ساده به آنها دسترسی داشته باشید . روحانیون محترم کاروان هم در جلسات آموزشی و در طول سفر با دقت زیاد نسبت به آموزش و کنترل دقیق اعمال شما نظارت خواهند داشت . من تنها توصیه ای که میتوانم بحضور شما سروران ارجمند داشته باشم این نکته است که اعمال عمره مفرده ساده و در عین حال دقیق است . ضمن اینکه نباید به رعایت دقیق نکات بی توجهی کرد، در مقابل نباید نگرانی و استرسی در خود بوجود بیاورید. 99 درصد زائرین با عنایت خداوند متعال و حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا) به راحتی و بدون مشکل اعمال خود را انجام می دهند. جای هیچ نگرانی نیست...


اگر قصد دارید اطلاعات کاملی از مناسک عمره مفرده به دست آورید ، من دیدن کلیپ های تصویری زیر را به شما توصیه میکنم . از نظر من شما با دیدن این فیلم ها تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص مناسک عمره مفرده را به دست می آورید . این فیلم ها بر مبنای فتاوای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تهیه شده است ولی چون اختلافات نظر بسیار کمی در برخی فتاوای مراجع عظام تقلید در مناسک عمره مفرده وجود دارد، قطعا دیدن این کلیپ ها برای مقلدین سایر مراجع عظام نیز مفید خواهد بود.


*باکلیک بر روی هریک از عناوین زیر به پایگاه اینترنتی رهبر معظم انقلاب هدایت می شوید . در صفحه مذکور امکان پخش آنلاین و همچنین ذخیره فیلم با سه کیفیت متفاوت وجود دارد.

آموزش مناسک عمره مفرده | اعمال و مناسک عمره مفرده - پیش از سفر 

آموزش مناسک عمره مفرده | وظایف در مدینه منوره

آموزش مناسک عمره مفرده | اعمال عمره مفرده

آموزش مناسک عمره مفرده | محرمات احرام

آموزش مناسک عمره مفرده | طواف

آموزش مناسک عمره مفرده | نماز طواف - سعی صفاء و مروه و تقصیر

آموزش مناسک عمره مفرده | طواف و نماز طواف نساء و برخی مسائل دیگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی